Методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу
Проблема над якою працювало МО
Створення сприятливих психолого- педагогічних умов для ідвищення рівня навчальних досягнень та формування активної пізнавальної культури учнів.
Основні блоки, які будуть представлені у цій роботі:
1. Відкриті уроки
2. Позакласні заходи
3. Проектна діяльність
4. Засідання методичного об’єднання суспільно-гуманітарного циклу.
1. Відкриті уроки:
Українська мова та література
Вчителі-словесники: Грабовська Н.Ю, Гриців Л.І., Великанович В.Ю. реалізовували цю проблему наступним чином: створили оптимальні умови для виявлення пізнавальної активності учнів; сприяли формуванню потреби навчатися усе життя. Реалізовуючи ці завдання використовували низку підходів, зокрема: особистісний, психологічний, системно-лінгвістичний, професійно спрямований, комунікативно-діяльнісний, соціокультурний.
Історія та правознавство
Учителі історії, правознавства та народознавства Онофрійчук Н.М. і Дороцький Т.Б. вважають, що усяке узагальнення підходів, методів, вироблення засобів колекційної складової вимагають найперше уваги до окремого учня. Пристосування до пізнавальної спроможності дитини і забирає найбільше часу та зусиль. Водночас індивідуалізація підходу наштовхує на нові задуми, робить нас, вчителів, винахідливішими.
Німецька мова та світова література
Вчителі німецької мови та світової літератури Кухарська М.Б., Луцишин М.П. вважають, що вищеназвані предмети характеризуються значним розмаїттям змісту. Це викликає необхідність використання у роботі різних специфічних прийомів та засобів навчання, а саме: аудіозаписи пісень, діалогів, художніх творів, фільмів; рельєфно-крапкових зображень та електронних навчальних програм (тестування, словники, енциклопедії).
Християнська етика та музичне мистецтво
Вчителі християнської етики та музичногомистецтва Корголь М.І. та Михалічко Р.М. на своїх уроках сприяють усесторонньому, духовному, внутрішньому розвитку світу кожного учня. Але слід зауважити, що виховання – це важка і довгочасна справа, у якій успіх чергується з провалом. Тож не можна передбачити результати, або наперед дати точні поради і рецепти, тому що потрібно враховувати неповторність кожної особистості.
2. Позакласні заходи
Завдяки позакласним заходамт створюються сприятливі умови для творчої реалізації кожної особистості. Участь у них впливає на загальний мовний розвиток учнів, помітно збагачує й урізноманітнює їхню мову, розширює і зміцнює знання здобуті на уроках, пробуджує любов та інтерес до мови, музики і мистецтва загалом.
3. Проектна діяльність
За час роботи над проблемою було виконано 2 проекти:
1. “Скарб нації” присвячений Дню української писемності та мови.
2. “Слово генія звучить у віках” присвячений 200-й річниці з Дня народження Т. Г. Шевченка.(підготували та провели вчителі українськоїмови та літератури, музичного мистецтва)
4. Засідання методичного об’єднання суспільно-гуманітарного циклу
На засіданнях вчителі-предметники зачитують доповіді, у яких висловлюють свої думки щодо покращення форм і методів навчання та виховання учнів. У бесідах за круглим столом діляться власним педагогічним досвідом та обговорюють питання успішності навчальної діяльності учнів.
Педагоги суспільно-гуманітарного циклу
Коментарi