FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу

Проблема над якою працювало МО

Створення сприятливих психолого- педагогічних умов для ідвищення рівня навчальних досягнень та формування активної пізнавальної культури учнів.

Основні блоки, які будуть представлені у цій роботі:
1. Відкриті уроки
2. Позакласні заходи
3. Проектна діяльність
4. Засідання методичного об’єднання суспільно-гуманітарного циклу.

1. Відкриті уроки:

Українська мова та література


/Files/images/Рисунок2.jpg /Files/images/Рисунок3.jpg /Files/images/Рисунок4.jpg

Вчителі-словесники: Грабовська Н.Ю, Гриців Л.І., Великанович В.Ю. реалізовували цю проблему наступним чином: створили оптимальні умови для виявлення пізнавальної активності учнів; сприяли формуванню потреби навчатися усе життя. Реалізовуючи ці завдання використовували низку підходів, зокрема: особистісний, психологічний, системно-лінгвістичний, професійно спрямований, комунікативно-діяльнісний, соціокультурний.

Історія та правознавство

/Files/images/Рисунок5.jpg

Учителі історії, правознавства та народознавства Онофрійчук Н.М. і Дороцький Т.Б. вважають, що усяке узагальнення підходів, методів, вироблення засобів колекційної складової вимагають найперше уваги до окремого учня. Пристосування до пізнавальної спроможності дитини і забирає найбільше часу та зусиль. Водночас індивідуалізація підходу наштовхує на нові задуми, робить нас, вчителів, винахідливішими.

Німецька мова та світова література

/Files/images/Рисунок6.jpg /Files/images/Рисунок7.jpg

Вчителі німецької мови та світової літератури Кухарська М.Б., Луцишин М.П. вважають, що вищеназвані предмети характеризуються значним розмаїттям змісту. Це викликає необхідність використання у роботі різних специфічних прийомів та засобів навчання, а саме: аудіозаписи пісень, діалогів, художніх творів, фільмів; рельєфно-крапкових зображень та електронних навчальних програм (тестування, словники, енциклопедії).

Християнська етика та музичне мистецтво

/Files/images/Рисунок8.jpg /Files/images/Рисунок9.jpg

Вчителі християнської етики та музичногомистецтва Корголь М.І. та Михалічко Р.М. на своїх уроках сприяють усесторонньому, духовному, внутрішньому розвитку світу кожного учня. Але слід зауважити, що виховання – це важка і довгочасна справа, у якій успіх чергується з провалом. Тож не можна передбачити результати, або наперед дати точні поради і рецепти, тому що потрібно враховувати неповторність кожної особистості.

2. Позакласні заходи
Завдяки позакласним заходамт створюються сприятливі умови для творчої реалізації кожної особистості. Участь у них впливає на загальний мовний розвиток учнів, помітно збагачує й урізноманітнює їхню мову, розширює і зміцнює знання здобуті на уроках, пробуджує любов та інтерес до мови, музики і мистецтва загалом.

/Files/images/Рисунок12.png

3. Проектна діяльність

За час роботи над проблемою було виконано 2 проекти:
1. “Скарб нації” присвячений Дню української писемності та мови.
2. “Слово генія звучить у віках” присвячений 200-й річниці з Дня народження Т. Г. Шевченка.(підготували та провели вчителі українськоїмови та літератури, музичного мистецтва)


/Files/images/Рисунок15.jpg /Files/images/foto12345.jpg /Files/images/Рисунок16.jpg /Files/images/Рисунок17.jpg

4. Засідання методичного об’єднання суспільно-гуманітарного циклу

На засіданнях вчителі-предметники зачитують доповіді, у яких висловлюють свої думки щодо покращення форм і методів навчання та виховання учнів. У бесідах за круглим столом діляться власним педагогічним досвідом та обговорюють питання успішності навчальної діяльності учнів.

Педагоги суспільно-гуманітарного циклу

/Files/images/Рисунок18.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 33

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.